page contents
يكشنبه, ۰۶.۰۳.۱۳۹۷

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

آمار

878امروزmod_vvisit_counter
2594دیروزmod_vvisit_counter
878این هفتهmod_vvisit_counter
17815هفته گذشتهmod_vvisit_counter
54550این ماهmod_vvisit_counter
55246ماه گذشتهmod_vvisit_counter
6247887کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 15 مهمان حاضر
آی پی شما :: 54.159.85.193
 , 
امروز : 06 خرداد 1397
صفحه اصلي
نکاتی در مورد صدور کارت هوشمند ملی PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

 

 

 

در حالی که این روزها بازار ثبت‌نام کارت ملی هوشمند داغ است اما اخیرا موضوعی ذهن برخی از شهروندان را به خود مشغول کرده است که آیا در صورت عمل جراحی بینی صدور کارت ملی هوشمندشان منوط به صدور شناسنامه جدید خواهد بود یا خیر؟

 

 
مروری بر سرگذشت دفاتر پیشخوان خدمات دولت PDF چاپ نامه الکترونیک
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۸

 

 

حدود یک دهه است که از راه اندازی «دفاتر خدمات ارتباطی» که بعدها به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» تغییر نام دادند می گذرد و طی این سالها به دلیل عدم نظارت مناسب بر این دفاتر، علاوه بر نارضایتی دارندگان این پروانه، خدمات گیرندگان از این دفاتر نیز از خدماتی که دریافت می کردند رضایت کامل نداشتند.

 

 

 
وجود دفاتر خدمات موازی موجب سردرگمی مردم می شود PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

 

رییس سابق دانشکده علمی_ کاربردی پست و مخابرات از وجود دفاتر خدماتی موازی انتقاد کرده و گفت: هر سازمان و مجموعه ای اگر بخواهد برای ارائه خدماتش یک دفتر الکترونیکی ویژه خود راه اندازی کند موجب سردرگمی بیشتر مردم شده و از طرفی فلسفه ایجاد دفاتر پیشخوان خدمات دولت که همان بحث ارائه خدمات سازمان ها به مردم است ، با این وجود بی معنی خواهد شد!

 

 

 
منفعت طلبی برخی دولتی ها در اصرار بر حفظ برخی مسئولیت هایشان! PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳

 

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره دلایل مقاومت برخی مدیران دولتی در برابر واگذاری اختیارات در عین حال بیان کرد: متاسفانه برخی این تصور را دارند که با حفظ برخی مسئولیتها به تناسب می توانند از امتیازات مرتبط با آن نیز استفاده کنند و مراجعات مردمی و نیاز  شهروندان به آنها قدرت و نفوذ می دهد.

 

 

 
مقاومت بدنه اجرایی در برابر واگذاری خدمات بیشتر از مدیران بالایی است! PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۳

 

یکی از مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت با اشاره به بی برنامگی در سازمانهای دولتی گفت: در واقع آنها به جای اینکه با واگذاری برخی خدمات برای نیروی انسانی خود وظایف جدیدی در راستای توسعه سازمان مورد نظرشان تعریف کنند به دلیل فقدان تدبیر از بیم بی کار ماندن پرسنل خودشان ترجیح می دهند که کارها به ابتدایی ترین شکل ممکن و با همان روش قدیمی و پر اشکال گذشته پیش برود.

 

 

 
<< ابتدا < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 3 از 743

تبلیغات

رزرواسیون دور برد آژانس جهان گشت سیرنگ

پیشخوان خدمات سفر و گردشگری

خدمات الکترونیک

پرداخت اینترنتی قبوض

پیشخوان پرداخت قبض

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری