page contents
دوشنبه, ۰۸.۰۳.۱۳۹۶

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

پیشخوان خدمات سفر

خرید و رزرو آنلاین بلیط و هتل

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

اوقات شرعی



آمار

868امروزmod_vvisit_counter
3131دیروزmod_vvisit_counter
3999این هفتهmod_vvisit_counter
22761هفته گذشتهmod_vvisit_counter
93662این ماهmod_vvisit_counter
92221ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5192452کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 174 مهمان, 2 ربوت حاضر
آی پی شما :: 107.22.102.16
 , 
امروز : 08 خرداد 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest عدم ارائه خدمات به دفاتر به صورت متوازن و یکدست
عدم ارائه خدمات به دفاتر به صورت متوازن و یکدست PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۷

 

 

 

یکی از مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت از عدم ارائه خدمات یکپارچه از سوی دفاتر ابراز تاسف کرده و تاکید کرد:  متاسفانه در دفاتر، خدمات به صورت متوازن و یکدست ارائه نمی شود، به عنوان مثال یک دفتر توانسته با انواع لابی ها و روابط برای خودش تصدی گری کرده خدمت موثر را بگیرد اما دفتر دیگری باید به ارائه چند خدمت مختصر بسنده کند.

 

 

 

به  گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (WWW.ICTB.IR) هوشنگ نادری خاکریز، در گفت و گو با خبرنگار ما  ، یکی از اصلی ترین مشکلاتی که در دفاتر پیشخوان وجود دارد را نبود خدمات یکپارچه و یکدست در این دفاتردانست.


وی با بیان اینکه لازم است خدمات به دفاتر به صورت همگن و معتدل ارائه شود تا برخی دفاتر که از امکان لابی گری کمتری برخوردارند متضرر نشوند گفت:  یکی دیگر از مشکلاتی که دفاتر با آن مواجه هستند ارائه بی ضابطه  مجوز بوده است، به این معنی که از همان ابتدا درسال 89 بدون ظرفیت سنجی و کار کارشناسی،  تعداد در خور تاملی مجوز به عده ای  داده شد اما افراد بسیار کمتری  در عمل دفتر پیشخوان راه اندازی کردند.


این مدیردفتر پیشخوان دولت همچنین تاکید کرد: باید یک آمایش سرزمینی و بررسی جغرافیایی صورت گیرد تا در ارائه خدمات دفاتر پیشخوان، بی ضابطه عمل نشود، به گونه ای که بدانیم ظرفیت هر منطقه و محدوده برای راه اندازی دفاتر پیشخوان چه میزان است و وقتی دفتری به سود آوری مورد نظر رسید و توانست از نظر اقتصادی خود را اداره کند، مجوز جدیدی برای یک دفتر دیگر صادر شود.


وی درعین حال بیان کرد:  متاسفانه اکنون شرایط به گونه ای است که هنوز یک دفتر در منطقه ای در وضعیت زیان ده قرار دارد و تعداد ارباب رجوع آن از نظر کمی و کیفی پاسخگوی هزینه هایش نیست  اما در عین حال مجوز جدیدی در همان محدوده برای دفتر دیگری صادر می شود.


وی افزود: یکی از انتظاراتی که وجود دارد این است که در ارائه خدمات به دفاتر موضوع سابقه و تجربه  مد نظر قرار گیرد و اینگونه نباشد مثلا دفتری با چند سال سابقه ناگهان با ورود یک فرد تازه وارد  شاهد راه اندازی دفتری در نزدیکی خود باشد که اتفاقا توانسته نمایندگی خدمات بیشتر و سود آور تری را بگیرد.


نادری خاکریز افزود:  چنین تبعیض هایی این حس را در برخی از ما ایجاد کرده است که شش سال فقط برای دفاتر پیشخوان دولت بیگاری کرده ایم و سود و منافعش برای دیگران بوده است.

وی عنوان کرد: کسی که از همان ابتدا در این حوزه فعالیت کرده و آموزش دیده است، قطعا باید سهم بیشتری در ارائه خدمات داشته باشد چرا که اگر ملاک را ضابطه قرار دهیم توانمندی افراد با تجربه بیش از دیگران است.


انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷
 

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری