page contents
دوشنبه, ۰۸.۰۳.۱۳۹۶

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

پیشخوان خدمات سفر

خرید و رزرو آنلاین بلیط و هتل

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

اوقات شرعی



آمار

876امروزmod_vvisit_counter
3131دیروزmod_vvisit_counter
4007این هفتهmod_vvisit_counter
22761هفته گذشتهmod_vvisit_counter
93670این ماهmod_vvisit_counter
92221ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5192460کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 179 مهمان, 2 ربوت حاضر
آی پی شما :: 107.22.102.16
 , 
امروز : 08 خرداد 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest ضرورت برخورد قانونی بابرخی سازمان ها
ضرورت برخورد قانونی بابرخی سازمان ها PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:  با سازمان ها و یا مراکزی که خلاف مصوبه قانونی مربوط به واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان عمل کنند  و در واگذاری خدمات خود به دفاتر امتناع می کنند باید برخورد قانونی و قاطعی شود .

 

 

 

به  گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات  (www.ictb.ir)  علی کرد درگفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: اینکه برخی سازمان ها به دلایل مختلف از جمله به دلیل هزینه ها و بودجه هایی که در ردیف اعتباری سازمان ها تعریف شده تن به واگذاری خدمات خود به دفاتر ندهند خلاف مصوبه قانونی است و باید آن ها را ارشاد و راهنمایی کرد و به آن ها گوشزد کرد که انجام این کار مطابق با مصوبه قانونی نیست و  نباید خلاف قانون عمل کنند.

 

*ضرورت برخورد قانونی با برخی سازمان ها

 

وی افزود:  درصورت عدم تمایل سازمان ها برای این موضوع باید با آن ها برخورد قانونی شود تا مطابق با مصوبات پیش بروند.


کرد همچنین اظهار امیدواری کرد: امیدوارم بتوانم در مجلس  شورای اسلامی رسالت اصلی خودم را نسبت به مردم عزیز کشورم  به ویژه  دفاتر پیشخوان دولت که نقش بزرگی در ارائه سهل و آسان خدمات سازمان ها به مردم دارند انجام دهم چون حالا دیگر  این دفاتر چشم امیدشان به مجلس است تا از آن ها حمایت کند.



وی افزود: بنده حمایت از  دفاتر پیشخوان دولت را در واقع حمایت از عموم مردم می دانم چون با وجود دفاتر مردم می توانند به راحتی و در کوتاهترین زمان، خدمات مورد نیاز خود را از سازمان ها دریافت کنند؛ چون خدمات سازمان ثبت احوال،سیم کارت ها و بسیاری موارد دیگر از طریق این دفاتر دریافت می شود و در صورت نبود آن ها مردم مجبور بودند پرسه طولانی برای دریافت خدمات سازمان ها  سپری کنند.


*عملکرد دفاتر پیشخوان دولت تاکنون رضایت بخش است

این نماینده مجلس شورای اسلامی در عین حال بیان کرد:عملکرد دفاتر خدمات پیشخوان دولت تا کنون قابل قبول است وامیدواریم شاهد گسترش خدمت رسانی به مردم باشیم.

انتهای پیام


آخرین به روز رسانی در دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۰
 

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری