page contents
دوشنبه, ۰۸.۰۳.۱۳۹۶

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

پیشخوان خدمات سفر

خرید و رزرو آنلاین بلیط و هتل

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

اوقات شرعی



آمار

709امروزmod_vvisit_counter
3131دیروزmod_vvisit_counter
3840این هفتهmod_vvisit_counter
22761هفته گذشتهmod_vvisit_counter
93503این ماهmod_vvisit_counter
92221ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5192293کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 52 مهمان, 6 ربوت حاضر
آی پی شما :: 107.22.102.16
 , 
امروز : 08 خرداد 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest گلایه دفاتر پیشخوان از نوع برخورد سازمان های طرف قرار داد
گلایه دفاتر پیشخوان از نوع برخورد سازمان های طرف قرار داد PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۰

 

مدیر یکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت با اشاره به  نوع برخورد سازمان های طرف قرار داد با دفاتر گفت: یک زمانی می گفتیم ما پرسنل  این سازمان ها نیستیم و باید با ما مانند بخش خصوصی رفتار شود اما الان دیگر این را هم انتظار نداریم و درخواستمان این است که ما را مانند همکار خود ببنید نه اینکه شبیه کارگر روزمزدی که موظف به انجام فرامین و خواسته های آنهاست.

 

 

به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات ( WWW.ICTB.IR) علی اکبر قندهاری در گفت و گو با خبرنگار ما با گلایه از وعده های عملی نشده دولتی ها در سه سال گذشته اظهار کرد: وقتی مسئولان  جدید سر کار آمدند وعده های امیدوار کننده ای به ما دادند و ما هر ماه به این امید که تغییری در وضعیت دفاتر پیش بیایید سر می کنیم اما درنهایت اتفاق خاصی نمی افتد.



وی افزود: یک روز می گویند خدمات دفاتر افزایش پیدا می کند، یک روز صحبت از دادن خدمات دفاتر پلیس + 10 به پیشخوان ها می شود، هرروز یک وعده  و وعید را می دهند  اما تا کنون که هیچ کدام محقق نشده و دست ما از کمترین امکانات هم کوتاه است.



قندهاری گفت: اکنون سیستم هایمان نیاز به تعمیرات دارد، هزینه رایانه و به روز رسانی تجهیزات یک طرف ،خواسته ها و ملزومات جدید هم یک طرف ،اما این وسط یک نفر نمی آید بگوید که درآمد ما هم باید افزایش پیدا کند.



این مدیر دفتر پیشخوان خدمات دولت  با اشاره به تعطیلی یا ورشکستگی برخی دفاتر پیشخوان دولت گفت:  شاید در ابتدا به نظر نیاید اما تعطیلی هر دفتر پیشخوانی، اول از همه منجر به بیکاری چند نیروی انسانی می شود که این خود معظلی است و در ثانی به ویژه در شهر های کوچک و روستاها زحمت مردم را برای انجام امور اداری بیشتر می کند.


وی ادامه داد: وقتی دفتر پیشخوانی تعطیل شود مردم باید چندین کیلومتر مسیرهای روستایی را طی کنند و از کشاورزی و دامداری و زمان خود بزنند تا یک کار کوچک آنها انجام شود و این منجر به نارضایتی خاموش بخشی از جامعه خواهد شد  که تبعات این نارضایتی ها  قطعا درآینده برای خود دولت مشکل ساز می شود.

انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹
 

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری