page contents
دوشنبه, ۰۸.۰۳.۱۳۹۶

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

پیشخوان خدمات سفر

خرید و رزرو آنلاین بلیط و هتل

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

اوقات شرعی



آمار

718امروزmod_vvisit_counter
3131دیروزmod_vvisit_counter
3849این هفتهmod_vvisit_counter
22761هفته گذشتهmod_vvisit_counter
93512این ماهmod_vvisit_counter
92221ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5192302کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 57 مهمان, 6 ربوت حاضر
آی پی شما :: 107.22.102.16
 , 
امروز : 08 خرداد 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest توصیه یک نماینده مجلس برای توسعه دفاتر
توصیه یک نماینده مجلس برای توسعه دفاتر PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۵

 

یک نماینده مجلس شورای اسلامی  بر ضرورت تقویت بعد نظارتی مجلس تاکید کرده و گفت: مجلس برای توسعه دفاتر پیشخوان باید بعد  نظارتی خود را تقویت کند.

 


به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (www.ictb.ir)  علیرضا بیگی  درگفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد:کمیسیون های نظارتی مجلس می توانند در ارتقای جایگاه دفاتر پیشخوان دولت  فعالانه وارد عمل شوند چون اصل موجودیت دفاتربسیار خوب است و در نظرگرفتن ضمانت های اجرایی نیز در این راستا بسیار مهم و تاثیرگذار است.



وی با بیان اینکه واگذاری خدمات سازمان ها به دفاتر پیشخوان،تبعاتی را در سازمان ها به همراه دارد گفت: به عنوان مثال شاهد فعالیت نیروهای انسانی غیر متخصصی هستیم که سازمان ها مجبور به نگهداشتن آن ها هستند و اگر خدمات نیز به دفاتر واگذار  شوند وجود این نیروها در سازمان های مورد نظر بی معنی خواهد بود.


بیگی  با اشاره به متن مصوبه مجلس درباره  دفاتر پیشخوان دولت گفت: برخی سازمانها  دفاتر الکترونیک مستقلی برای خود راه انداخته اند، مانند شهرداری که دفاتر خدمات الکترونیک شهر را دایر کرده  یا نیروی انتظامی که پلیس+10 را دارد و این در حالی است که  این عمل با نص مصوبه مجلس تناقض دارد.


این نماینده مجلس افزود: مطابق مصوبه مجلس همه خدمات دولتی باید به شکلی متمرکز به یک سازمان واگذار می شد اما اکنون برخی سازمانها  دفاتر الکترونیک مستقلی برای خود راه انداخته اند که این کار برخلاف آن مصوبه محسوب می شود.


وی تاکید کرد: انگیزه ی برخی سوء استفاده های ناشی  از تماس مردم با سازمانهای دولتی یکی از موانع واگذاری خدمات این سازمانها به دفاتر پیشخوان است.
انتهای پیام


 

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری