page contents
يكشنبه, ۰۱.۰۵.۱۳۹۶

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

آمار

594امروزmod_vvisit_counter
3031دیروزmod_vvisit_counter
594این هفتهmod_vvisit_counter
20276هفته گذشتهmod_vvisit_counter
72792این ماهmod_vvisit_counter
112698ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5387636کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 24 مهمان, 3 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.156.78.4
 , 
امروز : 01 مرداد 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest تصدی گری خدمات ازسوی دولت اشتباه است
تصدی گری خدمات ازسوی دولت اشتباه است PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۴

 

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:علاوه بر اینکه تصدی گری خدمات از سوی دولت اشتباه و به زیان سلامت اقتصادی جامعه است قطعا در فضای رقابتی بخش خصوصی این خدمات را با کیفیت بهتری به مردم ارائه خواهد کرد.

 


به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات(WWW.ICTB.IR)  بدون شک اگر دفاتر پیشخوان دولت بتوانند به جایی برسند که مستقلا خودشان را اداره کنند و نیاز سنجی و نقطه یابی  و راه اندازی دفاتر نیز کاملا زیر نظر بخش خصوصی انجام شود  بیشتر به نفع دفاتر پیشخوان خواهد بود تا اینکه آنها مرتب درگیر بروکراسی اداری باشند که کار را برای آنها سخت تر می کند.


اما برخی معتقدند چه استانداری متولی دفاتر پیشخوان باشد چه وزارت ارتباطات باید در برنامه ریزی هایشان استقلال دفاتر به رسمیت شناخته شود.


شکور پورحسین شقلان نیز در این باره به خبرنگار ما گفت:  اگر دفاتر پیشخوان دولت کارمند دولت و وزارت ارتباطات شوند که دیگر چرا صحبت از برون سپاری خدمات می کنیم!



وی در واکنش به  واگذاری دفاتر پیشخوان دولت به وزارت ارتباطات اظهار کرد: وقتی می دانیم اکنون دفاتر پیشخوان دولت چه خدماتی ارائه می دهند و چه چشم اندازی برای آنها در نظر گرفته شده است به این نتیجه می رسیم که  معرفی وزارت ارتباطات به عنوان متولی رسمی دفاتر پیشخوان دولت خودش بزرگترین رانت  خواهد بود.


پور حسین شقلان در عین حال بیان کرد: زمانی که قرار باشد بازهم یک مجموعه دولتی اختیاردار دفاتر پیشخوان دولت  باشد در عمل هیچ کاری انجام نشده است و دفاتر هم چنان در گیرودار بروکراسی های اداری  خواهند بود.


این نماینده مجلس همچنین عنوان کرد:  دفاتر پیشخوان دولت اگر  اختیارات لازم و کافی را داشته باشند  می توانند خدمات دولتی را بهتر از خود دولت ارائه دهند و  برای چابک سازی دولت باید مسوولیت ارائه  خدمات سازمان ها به مردم را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کرد.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که می گوییم خدمات را باید از دولت گرفت و به دفاتر پیشخوان دولت سپرد به این دلیل است که از آسیب های دولتی بودن این خدمات جلوگیری کنیم  اما اگر قرار باشد باز هم یک مجموعه دولتی(وزارت ارتباطات ) اختیاردار دفاتر پیشخوان باشد در عمل هیچ کاری انجام نشده است.

انتهای پیام



 

خدمات الکترونیک

پرداخت اینترنتی قبوض

پیشخوان پرداخت قبض

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری

اوقات شرعی