page contents
دوشنبه, ۰۸.۰۳.۱۳۹۶

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

پیشخوان خدمات سفر

خرید و رزرو آنلاین بلیط و هتل

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

اوقات شرعی



آمار

776امروزmod_vvisit_counter
3131دیروزmod_vvisit_counter
3907این هفتهmod_vvisit_counter
22761هفته گذشتهmod_vvisit_counter
93570این ماهmod_vvisit_counter
92221ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5192360کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 113 مهمان, 6 ربوت حاضر
آی پی شما :: 107.22.102.16
 , 
امروز : 08 خرداد 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest مشکلات دفاتر با پست بانک، همراه اول وسازمان امور مالیاتی
مشکلات دفاتر با پست بانک، همراه اول وسازمان امور مالیاتی PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
يكشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۵

 

یک مدیر دفتر پیشخوان خدمات دولت  گفت:  پست بانک 10 درصد از حق الزحمه ما را برای حسن انجام کار نگه می دارد و به بهانه های مختلف آن را به ما نمی دهد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات(WWW.ICTB.IR)  حمیدرضا مظفری در گفت و گو با خبرنگار ما  درباره مسائل و مشکلات دفاتر پیشخوان دولت گفت: یکی از مشکلات ما با پست بانک این است که پس از انجام خدمات مرتبط با این سازمان، موقع واریز حق الزحمه ها، ده درصد از آن را برای حسن انجام کار نگه می دارد و اعلام می کند که دریافت این ده درصد منوط به امضای وزارت دارایی و سازمان تامین اجتماعی است.


وی افزود: وقتی ما برای دریافت این نامه مراجعه می کنیم آنها انواع درخواست ها را برای تایید حسن انجام کار از ما دارد و باید انواع حساب هایی که مد نظر آنان است تسویه کنیم واگر نتوانیم این کا ر را انجام دهیم باید قید ده درصد از حق الزحمه خود را بزنیم البته بعد از همه اینها باز هم می گویند که مثلا به یک دلیلی شما در جایی جریمه شده اید و دیگر این مبلغ را به شما تعلق نمی گیرد.


*ضرب العجل سازمان ها برای واریز پول به ما لطمه می زند


مظفری در ادامه با اشاره به اینکه گاهی سازمان ها برای در اختیار گذاشتن سخت افزار ما را تحت فشار می گذارند، گفت: به عنوان مثال از پست بانک به ما پیغام داده اند که  24 ساعت فرصت دارید تا 3 میلیون تومان به حساب واریز کنید،وقتی علت را پرس و جو کردیم معلوم شد این سه میلیون تومان برای دادن پرینتر و پوز از ما مطالبه شده است!

 

مدیراین دفتر پیشخوان دولت در عین حال بیان کرد: واقعا یک نفر نیست بگوید که شاید در این موقع سال و در دفتر شهری مانند کاشمر یک مدیر نتواند یک روزه 3 میلیون تومان را تهیه کند، به آنها می گوییم که زمان بدهید پاسخ شان این است که اگر تا فردا واریز و اقدامات تهیه پرینتر و پوز طی نشود سیستم شما را قطع می کنیم.
وی در ادامه گفت: حتی وقتی می گوییم خودمان از جای دیگری این ملزومات را تهیه می کنیم می گویند نخیر، ما با یک شرکت قرار داد بسته ایم و باید از همان شرکت پرینتر و پوز گرفته شود.


*سازمان های طرف قرار داد دفاتر را حمایت مالی نمی کنند


مظفری درعین حال بیان کرد: همین یک ماه پیش پست به ما فشار آورد که باید باجه مربوط به پست بانک از سایر خدمات در دفتر جدا سازی شود، ما هم ناگزیر شدیم حدود 3میلیون تومان هزینه کنیم تا با پارتیشن بندی و ام دی اف یک کابین جداگانه برای پست درست کنیم،حالا هم بلافاصله 3 میلیون تومان دیگر از ما می خواهند تا دستگاه در اختیارمان بگذارند، اما در مقابل حاضر نیستند هیچ حمایت مالی از دفاتر پیشخوان داشته باشند، ما وام های کلان و آنچنانی نمی خواهیم اما دست کم می توانند مبلغ همین پرینتر و پوز را با ما به صورت اقساط حساب کنند تا با این درآمد های ناچیز اینقدر به ما فشار نیاید اما همین پشتیبانی کوچک هم از ما دریغ می شود.


*مالیات دارایی کمر دفاتر را خم می کند

این مدیر دفتر پیشخوان خدمات دولت همچنین اظهار کرد: یکی از مشکلات بزرگ دفاتر این است که از روز اول ما را درباره مالیات وزارت دارایی توجیه نکردند،  اکنون که به دارایی مراجعه می کنیم  اعلام کرده اند برای سال های 89 تا 93 شما باید پانزده میلیون تومان مالیات پرداخت کنید، واقعا این مبلغ کمر یک دفتر را می شکند.

 

وی در ادامه گفت: نمی دانم چرا کسی از ابتدا در این باره ما را توجیه نکرد که دست کم  این اجازه را بگیریم تا مبلغ مالیات را از در این سالها خرد خرد از روی خدمات بگیریم.
مظفری تاکید کرد: چگونه است که اگر ما ده تومان از مشتری اضافه بگیریم، سازمان تعزیرات حکومتی ما را به شدت مواخذه می کند اما درباره اینکه این 15 میلیون تومان را چطور باید در این سال ها جبران می کردیم هیچ توضیحی به ما داده نشده است؟!

 

*از حساب و کتاب همراه اول سر در نمی آوریم


وی  با یاد آوری اینکه در گذشته همراه اول بابت واریزی های خود به دفاتر پیشخوان صورتحساب می داد، گفت: آن زمان دست کم می دانستیم که  این وجه بابت چه خدماتی به حساب ما واریز شده است؛ به عنوان مثال چقدر از آن مبلغ برای تعویض سیم کارت است، چقدر برای جابه جایی و چه میزان برای سایر خدمات پرداخت شده است؛ اما اکنون اصلا از حساب و کتاب همراه اول سر در نمی آوریم و حتی نمی دانیم که حق ما را تمام و کمال پرداخت کرده اند یا اینکه مشکلات محاسباتی داشته اند ؟


*معلوم نیست با تغییر متولی چه اتفاقاتی در دفاتر پیشخوان دولت رخ می دهد


مظفری در واکنش به معرفی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات به عنوان متولی رسمی دفاتر پیشخوان دولت، گفت: واقعا خبر نداریم که قرار است ایرادات گذشته مرتفع شود یا اوضاع به همان منوال بماند؛ اکنون وضعیت فرد بی اطلاع و بلاتکلیفی را داریم که نمی دانیم چه اتفاقی قرار است برایمان بیافتد فقط می توانیم امیدوار باشیم  تغییرات حاصله به شفاف شدن هر چه بیشتر فضا و بهبود وضعیت دفاتر پیشخوان بیانجامد.


انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در يكشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۰
 

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری