page contents
يكشنبه, ۰۳.۰۲.۱۳۹۶

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

پیشخوان خدمات سفر

خرید و رزرو آنلاین بلیط و هتل

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاسیس: 1383/7/7

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

اوقات شرعی



آمار

3561امروزmod_vvisit_counter
2913دیروزmod_vvisit_counter
3561این هفتهmod_vvisit_counter
21963هفته گذشتهmod_vvisit_counter
70103این ماهmod_vvisit_counter
6569ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5076672کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 39 مهمان, 2 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.81.198.150
 , 
امروز : 03 ارديبهشت 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest قانون، مصادیق خدمات را تعیین نکرده است
قانون، مصادیق خدمات را تعیین نکرده است PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰

 

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قانون، مصادیق خدمات را تعیین نکرده به همین دلیل نیروی انتظامی یا شهرداری ها دفاتر ارائه خدمات خود را ایجاد کرده و خدمات را از طریق بازنشستگان خود ارائه می دهند که البته قابل ادغام است و باید در این خصوص تدابیری اندیشیده شود.

 


به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات  (WWW.ICTB.IR) مجلس شورای اسلامی در مهرماه سال 1389 قانونی را از تصویب گذراند که براساس آن کلیه دستگاههای اجرائی، نهادهای انقلابی، موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی موظف شدند  کلیه خدمات باجه ای و الکترونیکی قابل ارائه در خارج از محیط اداری خود را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت که توسط بخش غیر دولتی ایجاد و مدیریت می شوند، واگذار کنند .

در حالی که براساس این قانون ایجاد دفاتر و واحدهای کاری جدید برای این خدمات ممنوع شده بود و  کلیه دفاتر دائر فعلی باید به دفاتر پیشخوان دولت تغییر می یافت این مصوبه قانونی جنبه اجرایی چندانی به خود نگرفت تا آنجا که بسیاری از دفاتر پیشخوانی که با سرمایه های بخش خصوصی ایجاد شده بود به دلیل حاشیه کم سود در معرض تعطیلی و ورشکستگی قرار گرفته اند .

عبدالله رضیان، عضو کمسیسیون صنایع و معادن مجلس در این باره به خبرنگار ما می گوید : باید مراجعه مستقیم مردم به ادارات و دستگاهها تا آنجا که ممکن است کاهش یابد و طبیعی است که مردم نیز علاقه مند هستند مراجعات و مشکلاتی که در این زمینه در سالهای گذشته داشته اند مرتفع شود .

وی افزود: مراکز پلیس +10 با مجوز و مصوبه نیروی انتظامی ایجاد شده اند که خدمات مربوط به این حوزه را ارائه می دهند و بدیهی است ساماندهی این مراکز  نیز به عهده آنهاست البته فضای ارائه خدمات باید با اصلاح یا تصویب قانونی جدید در این زمینه  به گونه ای تعیین شود که خدمات همه نهادها به صورت یکپارچه به دفاتر پیشخوان دولت ارایه شود .

این نماینده مجلس همچنین بر ضرورت کار کارشناسی در خصوص واگذاری بیشتر خدمات باجه ای به دفاتر پیشخوان دولت تاکید کرد.


انتهای پیام

 

تبلیغات

تلفن: 88172099-021

تبلیغات تجاری، تبریک و تسلیت

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری