page contents
دوشنبه, ۰۸.۰۳.۱۳۹۶

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

پیشخوان خدمات سفر

خرید و رزرو آنلاین بلیط و هتل

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

اوقات شرعی



آمار

826امروزmod_vvisit_counter
3131دیروزmod_vvisit_counter
3957این هفتهmod_vvisit_counter
22761هفته گذشتهmod_vvisit_counter
93620این ماهmod_vvisit_counter
92221ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5192410کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 146 مهمان, 3 ربوت حاضر
آی پی شما :: 107.22.102.16
 , 
امروز : 08 خرداد 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest پاسخ مدیرعامل پست بانک به محدودیت های افتتاح حساب درروستاها
پاسخ مدیرعامل پست بانک به محدودیت های افتتاح حساب درروستاها PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۶

Image result for ‫پست بانک‬‎

 

مدیرعامل پست بانک درباره برخی اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه پست بانک در روستاها افتتاح حساب، صدور و تحویل دسته چک ندارد و افراد ساکن روستاها برای دریافت این خدمات باید به یکی از شعب شهر مراجعه کنند، توضیح داد: درباره این موضوع بدرستی اطلاع رسانی نشده و محدودیت های کنونی در افتتاح حساب یا غیره به طور موقت است و ظرف روزهای آینده برطرف می شود؛ این موضوع نیز بدلیل نصب یک core جدید برای باجه‌های روستایی است.

 

 

 


به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (WWW.ICTB.IR) با ابلاغیه جدید پست بانک، افتتاح حساب، احراز هویت، تایید اصالت حساب، دریافت دسته چک و کارت بانکی الزاما در شعب مستقر در مرکز شهرستان انجام می‌شود و از این پس روستاییان برای این امور باید به شهر مراجعه کنند؛ پست‌بانک از 25 فروردین 94 در ابلاغیه ای دستور ممنوعیت افتتاح حساب پست‌بانک در دفاتر ICT روستایی را صادر کرد که اجرای این ابلاغیه مدتی به تعویق افتاد، علاوه بر روستائیان، مخاطب این بخشنامه 10 هزار کارگزار در دفاتر ICT روستایی بودند از این محدودیت نگران شدند؛ در آن زمان پست بانک در پاسخ به گلایه کارگزاران دفاتر ICT روستایی، علت این تصمیم را بهینه‌سازی خدمات در باجه‌های نمایندگی خدمات شهری و روستایی (دفاتر) و پیرو هماهنگی با بانک مرکزی برای ساماندهی دفاتر و اخذ مجوز به ازای هر دفتر اعلام کرد.

بنابر اعلام کارگزاران دفاتر ICT روستایی از چند روز پیش در پی استقرار نسخه جدید نرم‌افزار پست بانک دسترسی دفاتر به برخی خدمات از جمله افتتاح حساب و سپرده گذاری بلند مدت قطع شده است.

 

در اطلاعیه «مهم» پست بانک ویژه مشتریان و سپرده‌گذاری باجه‌ نمایندگی خدمات بانکی اعلام شده که  در صورت درخواست افتتاح هرگونه حساب، برای احراز هویت، تایید اصالت حساب، دریافت دسته چک و کارت بانکی الزاما به شعب مستقر در مرکز شهرستان مراجعه کنید. باجه‌ها (دفاتر) مجاز به افتتاح حساب و ارائه دسته چک و کارت‌های بانکی نیستند.

 

اما  به دنبال این اعلام، برخی کارگزاران دفاتر ICT روستایی در اعتراض به توقف افتتاح حساب در دفاتر روستایی توسط پست بانک  روزهای  ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه در دفاتر خدمات بانکی روستایی خدماتی ارایه ندادند و آنها این اقدام را تصمیمات یک طرفه پست بانک جهت محروم کردن روستاییان از خدمات بانکی عنوان کرده‌ و معتقدند  این اعتراض تمامی 10 هزار روستای کشور را شامل می‌شود.

 

اما این تهدید در حالی اعلام شد که پست بانک اعلام کرده به دلیل تغییر نرم‌افزار بانکی دفاتر از سیمیا به بنکو سه روز ارائه خدمت در دفاتر انجام نخواهد شد.


بر اساس این گزارش  مدیرعامل پست بانک تصریح کرد: بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر پولی و بانکی کشور بدنبال اعطای مجوز به باجه های روستایی پست بانک است تا این باجه های بتوانند فعالیت های خود را گسترش دهند و ما بدنبال کاهش فعالیت ها یا خدمات باجه های روستایی نیستیم؛ بلکه قصد داریم با افزایش سطح فعالیت ها و خدمات باجه های روستایی، این باجه ها اقتصادی‌تر شوند.


دکتر فرحي با تاکید بر اینکه  تمامي خدمات بانکي همانند گذشته در باجه‌هاي خدمات بانکي روستائي ارائه مي‌شود اعلام کرد: تمامي خدمات اين بانک در باجه‌هاي خدمات بانکي در سراسر کشور همانند گذشته به‌صورت لحظه‌اي(online) به هموطنان ارائه مي‌شود و مسئولان باجه‌ها و مشتريان ساکن در روستاها هيچ نگراني و دغدغه‌اي نداشته و از هيچ درآمد و يا خدمتي محروم نمي‌شوند.


فرحي تصريح کرد: اصلي‌ترين رسالت پست‌بانک‌ايران بطورعام ارائه خدمات بانکي به تمامي روستائيان و نقاط دورافتاده و غيربرخوردار است و خوشبختانه اين بانک توانسته است با بهره‌گيري از بسترهاي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، خدمات متنوع بانکي را درسطح کشور گسترش دهد.

 

وي تأکيد کرد: در آينده نزديک با توجه به بهره‌برداري از نرم‌افزار يکپارچه در باجه‌هاي نمايندگي بانکي شاهد توسعه کمي و کيفي خدمات و تنوع آن در شعب و باجه‌ها به‌ويژه درسطح روستاها خواهيم بود.

 

انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۱۲
 

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری