page contents
سه شنبه, ۲۱.۰۹.۱۳۹۶

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

آمار

353امروزmod_vvisit_counter
3198دیروزmod_vvisit_counter
6399این هفتهmod_vvisit_counter
20684هفته گذشتهmod_vvisit_counter
32740این ماهmod_vvisit_counter
75496ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5820589کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 17 مهمان, 1 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.147.40.153
 , 
امروز : 21 آذر 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest اهانت مدیران پست و مخابرات گیلان به دفاتر خدمات ارتباطی
اهانت مدیران پست و مخابرات گیلان به دفاتر خدمات ارتباطی PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط مدير   
پنجشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۳۷

 

اهانت پست و مخابرات گیلان به دفاتر خدمات ارتباطی

 

مدیران پست و مخابرات استان گیلان، در اقدامی اداری، گستاخانه به حریم دفاتر این استان، بی احترامی کردند.

در اقدامی عجیب و بی ادبانه، هدایایی که انجمن صنفی دفاتر خدمات ارتباطی استان گیلان به مناسبت بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و با هدف تقدیر از خدمات مدیران پست، پست بانک و مخابرات این استان با هزینۀ شخصی مسوولین دفاتر خدمات ارتباطی استان گیلان تهیه و به مدیران این شرکتها اهدا شده بود، با احضار مسوولین این انجمن به بازرسی شرکت مخابرات استان گیلان، این هدایا طیّ صورتجلسه ای توسط آقای باقری (بازرسی مخابرات گیلان) به آقایان سید فرزین قشمی و حسین شجاع، مدیران انجمن صنفی دفاتر خدمات ارتباطی استان گیلان پس داده شد.

دفاتر این استان ضمن تقبیح اقدام جسورانه و خارج از عرف و نزاکت اداری، مراتب تاسف خود را از حضور مدیریت پادگانی در وزارت ICT  اعلام نمودند. همچنین انجمن صنفی دفاتر استان گیلان این اقدام خارج از ادب را در پایگاه اینترنتی خود مورد انتقاد قرار داد.

 


 

شایان ذکر است در فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی، نکوهش بسیاری در رد احسان و رد هدیه شده است. چرا که این اقدام، سبب ایجاد کدورت و محو مودّت می شود. از حضرت اميرالمؤمنين(ع) روايت است که فرمودند: «جز دراز گوش، هیچ موجود ديگرى ردّ احسان (هدیه) نمى کند. اصحاب عرض کردند: یا امیر المومنین، مقصود چيست؟ آن حضرت فرمود: از این رو که اگر براى نشستن او جا باز کنند و آن را با خوشى به او عرضه نمایند، باز هم امتناع می کند".» همچنین در لغت نامۀ دهخدا در این رابطه آمده است: «ردّ احسان غلط است (يا) قبيح است

کانون نیز مراتب تاسف شدید خود را از رفتارهای نامتعارف مدیران وزارت ارتباطات با دفاتر غیردولتی خدمات ارتباطی و انجمنهای صنفی آنان اعلام و گزارش امر را جهت برخورد با مقصرین این بی احترامی در اختیار نمایندگان محترم مجلس در استان گیلان و کمیسیون صنایع مجلس و آقای سعیدی، نمایندۀ ویژۀ وزیر ارتباطات در امر دفاتر خدمات ارتباطی می گذارد.

 

نعمتی مدیر عامل شرکت مخابرات گیلان

 

کانون، آمادۀ درج توضیحات آقای مهندس علی نعمتی، مدیر عامل شرکت مخابرات استان گیلان که این گستاخی در حوزۀ مدیریتی وی رخ داده است می باشد.

آخرین به روز رسانی در پنجشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۲۲:۲۵
 

تبلیغات

رزرواسیون دور برد آژانس جهان گشت سیرنگ

پیشخوان خدمات سفر و گردشگری

خدمات الکترونیک

پرداخت اینترنتی قبوض

پیشخوان پرداخت قبض

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری